Cílem kurzu je zvýšit znalosti a dovednosti pracovníků v oblasti podávání a vyřizování stížností uživatelů sociálních služeb.
V rámci kurzu jsou pracovníci:
- informováni o definici pojmu stížnost, o smyslu a významu stížností,
- seznámeni s požadavky standardů kvality sociálních služeb na podávání a vyřizování stížností,
- informování o obsahu pravidel pro podávání a vyřizování stížností, o vhodných způsobech pro podávání a vyřizování stížností,
- naučeni, jak vytvořit funkční a užitečná pravidla pro podávání a vyřizování stížností.
Kurs optimálním způsobem kombinuje výklad teorie, diskusi a praktická cvičení tak, aby účastníci získali potřebné vědomosti i dovednosti.
Kurz byl akreditován MPSV pod číslem : 2011/0125- PC/SP/VP
Komu je kurz určen
Kurz je určen pro všechny pracovníky v přímé práci s uživateli, pro zaměstnance, kteří metodicky podporují nebo vedou pracovníky v přímé práci a kteří se chtějí dozvědět a naučit, jak vytvořit a v praxi zavést účinná a fungující pravidla pro podávání a vyřizování stížností.
- pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle §116 odst. 9 Zákona)
- sociální pracovníci (dle §111 Zákona)
- vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle §117a Zákona)
Časový rozsah
1 den, 8 výukových hodin
Lektoři
- Čupka Ján, Ing.
- Goisová Alena, Mgr.
- Chloupková Soňa, Bc.
- Koldinská Jindra, Bc.
- Mifková Eva, Bc.
- Lorencová Ludmila, Ing.
- Skřičková Zuzana, Mgr.
- Staníček Jiří, Mgr.
- Ing.Syrový Jan, Bc.
- Veselka Josef
Další informace o kurzu
- Jan Syrový, 737 641 206, syrovy.jan@gmail.com
Cena a podmínky realizace
- Josef Veselka, 603 87 82 40, josef.veselka@tiscali.cz
- Jindra Koldinská, 733 777 191, j.koldinska@atlas.cz