Cílem kurzu je –
- rozpoznat silné a slabé stránky organizace/poskytovatele sociálních služeb v řízení kvality služeb (naplňování standardů kvality sociálních služeb)
- identifikovat vzdělávací potřeby pracovníků
- posílit dovednosti pracovníků v řízení kvality
V rámci kurzu se pracovníci učí rozpoznat vzdělávací potřeby zaměstnanců, rozumět požadavkům standardů kvality sociálních služeb a naplňovat tyto požadavky.
Kurz je realizován ze dvou částí. V první části pracovníci a lektoři identifikují vzdělávací potřeby zaměstnanců (nejdříve každý samostatně a poté společně). Ve druhé části probíhá konzultace nad jednotlivými oblastmi řízení kvality (standardy kvality) přímo v místě poskytování služeb.
Výstupem celého kurzu je shrnutí nejdůležitějších zjištění v oblasti řízení kvality služeb u dané organizace/poskytovatele sociálních služeb a doporučení pro další rozvoj v řízení kvality poskytovaných služeb.
Komu je kurz určen
- Sociálním pracovníkům (dle § 109 a 110 Zákona)
- Všem sociálním pracovníkům, kteří se zabývají naplňováním standardů kvality sociálních služeb, profesním rozvojem a vzděláváním zaměstnanců v rámci své vlastní organizace
Časový rozsah
25 hodin
Lektoři
- Koldinská Jindra, Bc.
- Krejcarová Eva, Bc.
- Lorencová Ludmila, Ing.
- Staníček Jiří, Mgr. Ing.
- Syrový Jan, Bc.
- Šveřepa Milan, Mgr.
- Vacek Karel, Ing.
- Veselka Josef
Další informace o kurzu
- Jan Syrový, 737 641 206, syrovy.jan@gmail.com
Cena a podmínky realizace
- Josef Veselka, 603 87 82 40, josef.veselka@tiscali.cz
- Jindra Koldinská, 733 777 191, j.koldinska@atlas.cz